RSS

Welcome Kawan-Kawan! Give Me Your Support!!

Assalamualaikum semua!

Sebenarnya sebelum ini saya sudah pun mempunyai beberapa blog, namun kesemuanya menggunakan wordpress dan lebih kepada bisnes dan tujuan komersil. (komersil sangat lah konon.. :-p).

Jadi, ini adalah blogspot peribadi pertama saya untuk berkongsi pelbagai isu, kisah-kisah dalam dan luar negara mahupun isu-isu lain (gosip-gosip pun boleh jugak.. wakakaka..) dengan korang semua..


Saya akan cuba menulis dengan lebih santai, relek dan sempoi (seboleh-bolehnya lah..) so, u all's berikan sokongan kepada blog saya ni ek! Opss tak lupa juga mohon tunjuk ajar dari korang semua!

Oh.. kalau korang nak tau, saya dapat template ni dari website http://www.bloggertemplatesfree.com/, memang best sebab banyak template yang cun melecun, gempak habis! (kalau korang pandai carilah.. huhuhu ;p)

Thanks juga kepada blogger2 lain kat luar sana yang telah membantu saya untuk menyiapkan blog ini walaupun tidak secara langsung... sebabnya saya dapati tip2 daripada diorang melalui blog2 diorang juga..

Thanks again and don't forget to support my blog!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Unknown said...

Waalaikumussalam wbt. Insya-Allah sy akan turut menyokong sama ada secara langsung mahupun tak langsung. :)

FazMas said...

Thanks oktant sebab beri sokongan!

aReLaN said...

majulah blogger untuk negara!!!!

FazMas said...

Thanks bro aReLaN!

Muttallif said...

Ohh...ada blog bisnes...so, berapa hasil pendapatan? Bolehlah ajarkan saya sekali, sebab saya juga teringin untuk membukanya :)

FazMas said...

Muttalliff : yer, ada bro.. Boleh tengok kat sini www.petuajimatduit.com/blog

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...